سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرایم فیلم | دانلود فیلم جدید

معرفی و بررسی + داستان سریال دکتر استون Dr. STONE 2021

 

معرفی انیمه دکتر استون

سریال دکتر استون 2021Dr. STONE     یک مجموعه مانگای ژاپنی است که توسط ریچیرو ایناگاکی نوشته شده و توسط بوئیچی تصویرگری شده است. این مجموعه از مارس 2017 تا مارس 2022 در هفته نامه Shueisha"s Sh?nen Jump پخش شده و فصل های آن در بیست و پنج جلد تانکوبون تا مارس 2022 منتشر گردیده. داستان این سریال درباره  نابغه علمی نوجوان SenkuIshigami  است که قصد دارد تمدن را پس از ترسناک شدن وخطرناک شدن فعالیت های انسان ها، بازسازی کند.


این سریال تلویزیونی انیمه اقتباسی توسط TMS Entertainment که فصل اول آن از ژوئیه تا دسامبر 2019 و فصل دومش با تمرکز بر قوس "Stone Wars" از ژانویه تا مارس 2021 پخش شده، داستانش درفصل سوم نیز ادامه دار خواهد بود که طبق وعده ی سازندگان قرار است در سال 2023 پخش شود. یک فیلم انیمه ویژه تلویزیونی با عنوان Dr. Stone: Ryusui در جولای 2022 نمایش داده می شود که جزئیات دقیقی از این فیلم در دسترس نیست.تا آوریل 2021، مانگای دکتر استون بیش از 10 میلیون نسخه تیراژ داشته. در سال 2019، دکتر استون برنده شصت و چهارمین جایزه شوگاکوکان مانگا برای دسته شونن شد و همچنین به دلیل دقت علمی مورد توجه قرار گرفته است.

بهترین فیلم 2021 انیمه dr. stone

در دسامبر 2020 اعلام شد که یک بازی گوشی های هوشمند بر اساس این سری در سال 2021 منتشر خواهد شد. این بازی توسط Poppin Games ژاپن ساخته خواهد شد و یک بازی استراتژیک با عناصر بازی های جهان باز و بازی های نقش خواهد بود. برای اطلاع از اخبار فیلم و سریال به این لینک سر بزنید.

داستان انیمه Dr. STONE 2021

در سال 2019 پس از میلاد، یک فلش مرموز به طور ناگهانی تقریباً تمام زندگی انسان را منجمد (سنگی) می کند. 3700 سال با انجماد نسل بشر در دل سنگ می گذرد، تا اینکه در آوریل 5738، یک اعجوبه 15 ساله به نام Senku Ishigami ناگهان زنده می شود تا خود را در دنیایی بیابد که تمام آثار تمدن بشری در آن زمان فرسایش یافته است. سنکو یک بیس کمپ راه اندازی می کند و شروع به مطالعه انسان های متحجر شده می کند تا علت این رویداد و همچنین درمان را مشخص کند.

طی شش ماه آینده، دوست سنکو تایجو اوکی از خواب بیدار می شود و سنکو متوجه می شود که احیای آنها با اسید نیتریک امکان پذیر شده است. با این کشف، آنها ترکیبی را ایجاد می کنند که به آنها امکان می دهد فوراً دیگران را احیا کنند. آنها با احیای یک رزمی کار معروف به نام Tsukasa Shishi? و همکلاسی آنها Yuzuriha Ogawa با هدف بازسازی تمدن با تمرکز بر علم شروع می کنند.

تسوکاسا در نهایت نشان می دهد که با ایده سنکو برای تشکیل یک تمدن علمی جدید مخالف است و معتقد است که دنیای قدیم آلوده است و نباید بازسازی شود. در عوض، او می‌خواهد یک نظم جهانی جدید مبتنی بر قدرت برقرار کند و تا آنجا پیش می‌رود که بزرگسالان متحجر شده ای را که با آنها روبرو می‌شود نابود می‌کند تا از دخالت آنها در اهدافش جلوگیری کند.

داستان سریال انیمه دکتر استون

پس از ربودن فرمول ترکیب احیا از سنکو، تسوکاسا سعی می کند او را به قتل برساند، وقتی متوجه شد که سنکو می داند چگونه سلاح هایی بسازد که نتواند در برابر آنها دفاع کند. تسوکاسا با این باور که با موفقیت سنکو را کشته است، شروع به تأسیس گروه خود در دنیای سنگ می کند.

سنکو پس از بهبودی از تجربه نزدیک به مرگ خود، قبیله ای از مردم را کشف می کند که قبلاً روی این سیاره زندگی می کردند و این را فرصتی برای ایجاد پادشاهی علم خود می بیند. این افراد در اصل مردد هستند، اما در نهایت مزایایی را که علم می تواند برای بقای آنها به همراه داشته باشد، یاد می گیرند. با گذشت زمان، سنکو بیشتر مورد اعتماد قبیله قرار می گیرد، در نهایت در مورد گذشته آنها آموزش داده می شود، جایی که او متوجه می شود که این دهکده توسط پدر خوانده اش بیاکویا، همراه با پنج فضانورد دیگر، که به دلیل حضور در ایستگاه فضایی بین المللی در ایستگاه فضایی بین المللی تحت تاثیر واقعه ی تحجر قرار نگرفته اند، آغاز شده است.

پادشاهی علم سنکو به همراه متحدان و دوستان جدیدش درگیر جنگ با امپراتوری سوکاسا می شود و در نهایت پیروز ظاهر می شود.پس از پیروزی، آنهامتوجه می شوند که پدر خوانده سنکو فلزات گرانبهایی را به جا گذاشته است که می تواند به عنوان کاتالیزور برای تولید انبوه مایع احیا در جزیره مجاور مورد استفاده قرار گیرد.

منبع : wikipedia

dr. stone anime

سخن آخر: آیا انیمه سریالی Dr. STONE 2021 را ببینیم؟

انیمه دکتر استون یکی از بهترین عناوین فیلم های 2021 می باشد که با توج به داستان جذاب و ایده ی بکری که پشت طراحی کاراکتر ها و فضای کلی داستان وجود داشته، تماشای آن خالی از لطف نخواهد بود. پس اگر شما نیز یکی از طرفداران وفادار انیمه های آسیای شرقی هستید، تماشای این سریال و حتی بازی ویدیویی آن را از دست ندهید.